FITNESS

 

TRENING OBWODOWY

Jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy czy skakanka. Trening obwodowy to intensywny wysiłek zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych, ale przede wszystkim to świetna zabawa dla każdej z Pań oraz Panów. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania. 

K-10 PUMP
Ćwiczenia z wykorzystaniem sztangi, wykonywane przy muzyce. Zapewniają wzmocnienie siły mięśni, bez widocznego ich zwiększenia i spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej, są przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Zmiana obciążenia pozwala na dostosowanie treningu do możliwości poszczególnych grup mięśniowych oraz indywidualnej siły uczestnika. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający, dzięki czemu spalanie tkanki tłuszczowej kontynuowane jest nawet do 12 godzin po zakończonym treningu. Efektem jest wysportowana sylwetka, bez nadmiernego rozbudowania mięśni.

 

FAT BURNING

Trening ukierunkowany na spalanie tkanki tłuszczowej, oparty na wysiłku aerobowym i ćwiczeniach wzmacniająceych. Pomaga w modelowaniu sylwetki, zwłaszcza brzucha, ud i pośladków. Fat burning ma charakter aerobowy, ponieważ podczas wykonywania ćwiczeń można rozgrzać całe ciało, wzmocnić układ oddechowy i układ krążenia, a także zyskać poprawę koordynacji ruchowej. Dobrze dobrana intensywność zajęć pozwoli na szybką redukcję nadmiaru tkanki tłuszczowej. Dzięki niemu możliwe jest modelowanie sylwetki przy minimalnym obciążeniu mięśni i stawów.

 

PILATES
Trening oparty na metodzie Pilates, to nauka odpowiedniego wzorca ruchowego, nauka prawidłowej postawy ciała zarówno w pozycjach statycznych jak i w ruchu, to przywrócenie równowagi mięśniowej i skupienie na prawidłowym oddechu. To właśnie ten poziom zajęć zbuduje twoją świadomość ciała i siłę wewnętrzną, którą wykorzystasz na zajęciach o wyższym poziomie zaawansowania. Na treningu pilates wzmacnisz mięśnie całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem mięśni głębokich brzucha, miednicy i grzbietu. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała, poprawia propriocepcję (czucie głębokie) i uczy efektywnego oddechu połączonego z wykonywanymi ruchami.

 

Turbo Brzuch

Zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha.Trening skupiający się głównie na dolnych partiach ciała: uda, pośladki, brzuch. Różnorodne ćwiczenia, sprzęt wykorzystywany podczas zajęć oraz duża liczba powtórzeń sprawią, że bez problemu poczujesz swoje mięśnie, ujędrniając je i wzmacniając. Zajęcia dla osób na każdym stopniu zaawansowania.

 

TABATA
Trening opracowany przez Japończyka - dr Izumi Tabata- współpracującego ze sportowcami. Tabata, czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie - zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest "skutkiem ubocznym" intensywnych ćwiczeń.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zestaw ćwiczeń stanowiący profilaktykę dolegliwości i dysfunkcji kręgosłupa.
Zajęcia ZDROWY KRĘGOSŁUP to doskonały sposób, aby w dobrej formie utrzymać nasz największy stabilizator ciała. Zajęcia ZDROWY KRĘGOSŁUP mają charakter zarówno profilaktyczny, jak i też pomagają w leczeniu zespołów bólowych kręgosłupa, obejmują zarówno ćwiczenia wzmacniające jak też rozluźniające, mobilizujące, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Jest to trening zarówno dużych grup mięśniowych jak i też tzw. mięśni głębokich, posturalnych. W tok lekcji ZDROWY KRĘGOSŁUP wpleciona jest również nauka oddychania i utrzymania odpowiedniej postawy (stabilizacji) ciała.

 

Hiit

HIIT – trening polegający na przeplataniu bardzo intensywnego wysiłku, krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. HIIT to forma treningowa wykorzystująca efekt niepełnego wypoczynku, co oznacza, że przez cały czas trwania treningu należy wykonywać mocne wysiłki fizyczne, przerywane mniej intensywną aktywnością fizyczną.


Brazylijskie pośladki

To zajęcia wzmacniające i kształtujące dolne partie ciała ze szczególnym nastawieniem na uda i pośladki, czyli miejsca najbardziej podatne na cellulit, Duża ilość powtórzeń danego ćwiczenia sprawi, że trening będzie niezwykle intensywny.

Women Cross

Zajęcia przeznaczone dla kobiet, które chcą być silne i sprawne. Na zajęciach nauczysz się, jak prawidłowo podnosić ciężary, żeby zapobiec kontuzji oraz popracujesz nad wydolnością swojego organizmu.

Turbo spalanie
To popularny trening połączony z ćwiczeniami interwałowymi. Zajęcia pomogą spalić tkankę tłuszczową, w krótkim czasu. Trening rozpoczyna się rozgrzewką, a kończy rozciąganiem. Pomiędzy ćwiczeniami nie ma żadnych przerw, odpoczynek stanowi dla nas cardio.

Mobility

Zajęcia, które mają na celu usprawnić działanie i poprawić mobilność (ruchomość) stawów, więzadeł, mięśni i ścięgien. Ćwiczenia pomagają
w leczeniu bólów, zapobiegania kontuzjom oraz poprawiają wyniki sportowych. Na zajęciach wykorzystywane są wałki do masażu, piłki, specjalne gumy.